Friday, August 1, 2008

糊涂

人生难得糊涂,就让我糊涂这一次吧~~~有时候,糊涂比清楚来得更简单。所以我宁可选择糊涂也不愿清楚。有些事情都有不好的一面,它不伤害你,你又何苦要知道得一清二楚?所谓得过且过,当你知道了,它只能使你痛苦及撕破事实最丑恶的一面。因此,只要能够过得去,就这样过下去。 有些人会不认同,会觉得胸无大志。可是又何所谓?我只是写我所想,我没叫你们认同。而且,我只说有时侯及有些。。人生只有短短几十年,何必去理会每一件事情的真相而自己拿来烦?
这才叫人生~~~

7 comments:

Anonymous said...

im your favorite reader here!

Shu-Min said...

i hate mandarin post! lollllllll

Anonymous said...

shu min,but i love it...hahaha

~H@PPY M3MoRY !N MY L!F3~ said...

i oso luv mandarin post... haha... si huan chu, y suddenly can say a lot this 'dao li' ah? hahaha... u not silent is golden meh? haha...

Ee-Lynn said...

怎么突然这么有感触啊....不过我可是好奇宝宝喔.总是想去了解,虽然有时侯会被真相所伤害....就希望自己经一事长一智.

Unknown said...

tan-but i hav the mood to post chinese recently..haha...

fern-thanks for supporting..lol.

porkpa aka carpiak-mouth silence doesnt means hand also silence rite?aha..

lynn-curiosity kills the cat...so i rather dun wan noe so details sometimes...aha...

Shu-Min said...

i wanna go on strike d..

*shout*
KEE LEAN LEAN MUST NOT POST MANDARIN POST!

lollllllllll carpiak. LMAO